9.1.2012

Lassen lääkäri

Huhhu, oli aika rankkaa palata kouluun tänään. Neljän aikaa selviydyin kuitenkin kotiin Ainon kanssa, ilman Reetua tällä kertaa. Ei me kauheasti ehditty touhuta, vaikka Ruffe kovasti olisi halunnut. Piti nimittäin lähteä vuotuiselle eläinlääkäri käynnille Lassen ja kisujen kanssa. Kaikki oli kuin olikin kunnossa, Lassella vähän vanhuuttaan tullut nivelrikkoa oikeeseen polveen, mutta saatiin nyt neljän viikon kuuri siihen, jos vaikka auttaisi. Kerran viikossa piikki niskaan ja pitäis olla sillä selvä. Kun sitten illansuussa päästiin lääkäristä kotiin, lähdin Ruffen kanssa suhteellisen pitkälle ilta lenkille. Kauheesti taas pyöri lumessa, ja sain setviä sotkuja sen turkista taas enemmän kun muutaman minuutin verran. Loppu ilta otettiin rennosti, surffaillen netissä. Taisi olla kaikilta vähän puhti poissa.


Ifolorilta tuli nyt sitten mun edellinen tilaus. 'Muutamia' uusia kuvia tohon Ruffen albumiin, sekä vuoden 2012 kalenteri, Ruffen kuvilla varustettuna tietenkin. Oon yllättynyt et miten hyvä laatunen toi kalenteri on. Luulen et kestää hyvin  jopa tätä mun käyttötapaa. 


Aikasemmin kun puhuin siitä että tilailin niitä agilityputkia, niin mun onnekseni siellä kävi pieni väärinkäsitys. Lähettivät mulle pussitunnelin hinnalla (50€), jenkkiputken (100€). En sitten perään soitellut, sillä oon varsin tyytyväinen. Ehkä moraalisesti väärin, mutta säästyypähän rahaa. Kuitenkin olen vielä pussitunnelia vailla, joten tänään katselin että tilaisinko nyt sellasen kun rahaa olisi, ja kappas! Se oli -50% alennuksessa. Joten pistin heti tilaukseen. Petenkoiratarvikkeesta siis, ylläri? Se saa sitten luvan olla Tammikuun viimeinen omatoimiostos. Synttärilahjoja mennään toki ostelemaan, mutta ne on sitten ihan vaan mulle. Koiralle ei enää mitään tässä kuussa, piste. Niin kauheesti oon nytten joulun aikoihin ostellut sille kaikenäköistä.

ps. Tilasin kaks lippua Cesar Millanin seminaariin hartwallilla.
Mennään jennin kanssa kattoo sitten toukokuussa, ihanaa!

Ciao !

3 kommenttia:

  1. Voi ei, tuo kalenteri on ihan älyttömän kiva!
    Ja tätä on muuten tosi mukava lueskella, kun ittelläkin on sheltti ja silleen. : )

    VastaaPoista
  2. Hihi, kiitos(:
    Ainii! Happyhän se oli? Muistaakseni oon nähny jotain kuvia(:

    VastaaPoista
  3. Joo, täyttää yheksän nyt keväällä, mut sydänjutuista ja nivelrikoista huolimatta jaksaa vielä kumman hyvin. :--)

    VastaaPoista

Arvostamme vaivanäköäsi, kiitos tuhannesti kommentistasi! :)