3.10.2013

Haaste X2

Taas olen saanut haasteita osakseni, ja tämän 11 kysymyksen haasteen olen jo ainakin kolmesti tehnyt. Tässä se taas kuitenkin on, tälläkertaa 22 kysymystä, sillä minut tähän hommaan haastoi Mari, sekä Janette! Tämä on siis ei niin koirapainoitteinen päivitys, kysymykset suunnattu tälläkertaa enemmän kirjoittajalle. Mutta, ennen kysymyksiä, tässä 11 faktaa minusta.
  1. Olen paljon nuorempi kuin luulette.
  2. Asun keskellä metsää, ja pidän siitä.
  3. Rakastan collareita, farkut on turhia.
  4. Viihdyn kotona paremmin kuin hyvin.
  5. En juuri käytä alkoholia, enkä tupakoi lainkaan.
  6. Olen shoppaholisti, mutta vain lemmikkikaupoissa.
  7. En syö kasviksia, no välillä väkipakolla.
  8. Säästän uuteen kameraputkeen!
  9. Olen myöhästynyt usein bussista, ihan vain bloggaamisen takia.
  10. En kauheasti kuuntele musiikkia, inspis hukassa.
  11. Seurustelen nyt kolmatta vuotta Saulin kanssa.

      Tässä siis ensin Marin kysymykset, ja sen jälkeen Janeten.

1. Mistä haaveilet?


Haaveilen monistakin asioista. Tällä hetkellä kuitenkin elän jotenkin haaveetonta kautta, mistälie johtuvaa. Ehkä elän nyt omien haaveiden mukaisesti.


2. Mikä on lempivärisi?


Aijai, saako sanoa kaikki? Varmaankin sitten tuo limenvihreä, onhan sillä tullut maalattua huoneen seinä, ja koirailukamat on sen värisiä.


3. Mikä on parasta tässä päivässä?


Se, että nyt on perjantai, mulla on töitä ja sittemmin saan löhötä ja treenailla rauhassa. Viikonloppu edessäpäin on aina päivän paras juttu.

4. Suomen kielen kaunein sana?


Monisana päältä kaunis, ilman niiden merkityksiä osa kirosanoistakin kuullostaisi kauniilta. Mutta vastaan tähän, että pisara tai solvuja.

5. Millaisia paheita sinulla on?


Suklaa ei ainakaan kauaa kaapissa pysy. Mun tarvikeharrastaminen on varmaankin myös pahe - en mä ehkä nytkään tarvitsisi uusia valjaita herralle, muttakun!

6. Kenet ottaisit mukaan autiolle saarelle?

En oikeasti ketään. Jos saisin mukaan yhden asian, se olisi varmasti jokin tappoväline. Musta tää autiosaari juttu on aina ollut ahdistava, lapsena kun aina kuvitteli, että se ois joku paratiisi - jäi varmaan huomaamatta toi autio-sana.

7. Paras asia/hetki viimeisen vuoden aikana?


Hmm. Arvostan pienimpiäkin asioita, joten hienoja hetkiä on ollut paljon. Nimettäköön vaikka se, millainen ilme hoitokoirien äiskillä on, kun heitä palautan. Koirat on aina niin iloisia ja tyytyväisiä, omistajatkin osaa sillä hetkellä nauraa ja unohtaa, miten se kohta kuitenkin räksyttää sisällä. Se on hieno, pieni maaginen hetki.

8. Mitä tavoitteita sinulla on?


Koirien kanssa niitten henk.koht tavoitteet löytyy niiden sivuilta. Omat tavoitteet on mitattoman suuret. Tällä hetkellä kuitenkin tavoitteena stressitön elämä. En mä sillee liikoja pyydä.

9. Mikä eläin olisit, miksi?


Varmaankin lintu. Koirana voisi joutua vaikka minkälaiseen kotiin ja kissana olisi aika yksinkertainen elämä. Häkkieläin en tahtoisi olla. Lintuna saisi olla vapaa. Kenties vaikka haukka, ettei ihan heti joutuisi syödyksi. 

10. En voi sietää kun... ?


Ihmiset eivät huolehdi koiristaan. Kisapaikalla näkee täysin lämmittelemättömiä koiria ja jäähdyttelemättömiäkin. Hirveintä on kuitenkin se, kun kentältä tullaan ilman nollaa takaisin yleisönpuolelle, ja potkaistaan koiraa kylkeen parkuen ''Mikä toi nyt oli, en oo tyytyväinen, hyi'' Sitä en siedä.

11. Toivoisin, että...?


Meidän hauvat pysyisi terveinä piiiiiiiitkään. Ja näin talvea vasten on hyvä toivoa flunssattomuutta.





1. Millainen olisi unelmiesi talo?


Omakotitalo, isolla pihalla.

2. Lempparibiisisi tällähetkellä?


Michael Bublè - Feeling Good 

3. Minkä villieläimen haluaisit omistaa, jos voisit?


En mitään. Ne kuuluu ehdottomasti luontoon, enkä haluaisi kotiini vahvaluontoista eläintä. Mikäli kettu olisi kesykettu, olisi sellainen harkinnan arvoinen. Tiikerit ja sudet saa kuitenkin jäädä luontoon.

4. Minne tahtoisit matkustaa?


Tästä ei ole varmaan ollut puhetta, mutta mä en pidä matkustelusta. Kyllä, olen outo. Yhteen paikkaan kuitenkin voisin mennä. Kroatiaan, sinne jostain syystä kaipaan.

5. Osaatko soittaa jotain? Mitä?


Pianoa, kitaraa, ym. Oikeastaan mitä vain kun antaa hetken aikaa. Nuotteja minä en osaa, olen oppinut soittamaan korvakuulolta. Nyt on laulaminen ja soittamine vähän jäänyt, kun on tullut koirailtua niin penteleesti.

6. Mikä on unelma-ammattisi?


Tähän taisin juuri vastata, täällä.

7. Mikä on pahin pelkosi?


Se, että Ruffelle tapahtuisi jotain. Olen äärettömän vainoharhainen. Esimerkiksi, aina autoillessa oletan pahinta, ja koko matkan mietin, miten se komeassa kaaressa paiskautuisi lasista läpi. Häkkiinlaitettaessa olen vähän rauhallisempi.

8. Uskotko Jumalaan? 


Irrelevantti kysymys, sillä minkään uskomuksen ei pitäisi muuttaa sitä, miten ihmisen näätte. Mutta siis, en. Olen ateisti.

9. Mitä sinun tekee tällähetkellä eniten mieli?


Kaakaota. En ole vielä aamuista kuppostani juonutkaan. Yritän kovasti lopettaa kahvinjuomista, kun siitä viime viikolla sain hirveät vieroitusoireet. Eipä sitä ihminen oikeasti tarvitse, ennenkuin on koukussa.

10. Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?


Miksi mulle tulee mieleen tuon A-esteen rakentaminen. 

11. Oletko onnellinen tällähetkellä?


Olen. Mulla - tai siis meillä, on kaikki täydellisesti.


Kiitos jälleen meidän haastamisesta plikat! Me haastetaan kaikki tekemään tämä, vähintään itsemietiskelyn piikkiissä. Oli hauskoja kysymyksiä, pisti vähän ajattelemaan. Toivottavasti jaksoitte lukea välillä mustakin, kauheasti en itsestäni noin muuten viitsi kirjoitella. Nyt me painutaan aamulenkille ja sitten töihin. Hulvatonta perjantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostamme vaivanäköäsi, kiitos tuhannesti kommentistasi! :)